Consul… què?

La Nave Nodriza és una agència de creativitat i estratègia, per això una de les pedres angulars del treball que fem és la consultoria. Un client ens deia l’altre dia que en escoltar aquesta paraula li donen calfreds, que li sona a cara, complexa i allunyada de la seva realitat. Sense saber-ho, gràcies J!, has inspirat la creació d’aquest nou article.

Llavors, comencem pel principi: què és la consultoria. Més enllà de la definició que puguis trobar en *google, nosaltres en La Nave Nodriza  l’entenem com:

Moment 1: intentem posar-nos en les sabates del nostre client i observar com es veu el món des d’aquí. Busquem entendre la seva perspectiva de les coses, el seu enteniment de l’important i l’urgent, el bo i el mal…

Moment 2: evidentment no som el nostre client i el que té més valor del nostre treball és justament això. Podem oferir una mirada externa al que succeeix en el seu negoci; resulta de gran valor per a identificar problemes, oportunitats i millores que l’equip intern de l’empresa podria no detectar a causa de la proximitat o el biaix. Aquesta perspectiva externa és crucial per a realitzar diagnòstics precisos i formular estratègies efectives que alineïn les operacions de l’empresa amb els seus objectius a llarg termini.

Moment 3: anem al nostre. En La Nave Nodriza  fem consultoria creativa. Tenim una curiositat insaciable, explorem constantment nous camins que combinen la precisió tècnica amb la llibertat creativa. Ens enfoquem a ajudar les empreses a desenvolupar, implementar i avaluar estratègies que millorin la seva presència en el mercat, augmentin la seva competitivitat i assegurin el compliment de les seves metes comercials. 

La funció crítica de la consultoria en màrqueting i comunicació és la vigilància permanent del posicionament real de l’empresa en el mercat versus el posicionament desitjat. Això implica un monitoratge constant de com els consumidors perceben la marca, com es comporta la competència i com canvien les dinàmiques del mercat. Aquest enfocament continu i proactiu permet ajustar les estratègies en temps real per a tancar qualsevol bretxa entre la percepció actual i la imatge que l’empresa desitja projectar.

És fonamental que l’alta direcció estigui involucrada en la supervisió i presa de decisions relacionades amb les estratègies de màrqueting i comunicació, per això, en La Nave Nodriza  treballem en estreta col·laboració amb la direcció general del client, per a assegurar que totes les iniciatives s’emmarquin dins d’una estratègia integral que promogui el creixement sostenible i el posicionament desitjat de la marca. 

Ho continuem conversant? Som agents digitalitzadors i pots provar la revolució de la consultoria creativa en la teva empresa, aprofitant aquestes subvencions de l’estat. 

Explica’ns què necessites, t’escoltem.

contacto