És fotogènic teu producte? Packshot: Pac Què?

Comes més pels ulls que per la boca. Això deu ser important per això parlarem de l’packshot. ¿I això què és?

Diuen que el primer contacte entre un producte i el seu potencial client és a través de la imatge del seu producte. Això sona a important. Llavors … És important que aquesta transmeti els teus valors i característiques essencials? O almenys que s’assembli? ¿Traiem l’envàs amb l’adhesiu mal posada, el tomàquet lleig, posem el perfil més maco de l’formatge?
No. Millor les faig amb el mòbil i ja si això les pujo a facebook. Si us plau! ‘El primer contacte només existeix una vegada i és important!

Bé, el que està clar és que tu i jo sabem que quan vas a ensenyar el teu producte vols que es vegi tal com creus que atraurà a el comprador que vols arribar. Però … perquè el teu producte porti mel, tingui moltes bombolles, sigui de cabra, o porti accent mexicà i el posi a l’etiqueta … ¿Això es transmet clarament? En molts casos pot ser que no. Cal saber què explicar, a qui i quina és la millor manera de fer-ho.

A Espanya, que gairebé tot ho fem de pressa i alhora, no hi ha tantíssim aquesta especialització. Potser simplement no haguem tingut la necessitat d’especialitzar-com la tenim ara, en poder diferenciar-nos i sobresortir entre la immensitat de l’oferta de serveis. Però en altres països solen tenir a professionals que s’especialitzen en gairebé totes les categories. Fins i tot en la que menys t’ho esperes. Com per exemple en el “Packshot”

Nosaltres no sabíem que teníem a un especialista en Packshot fins que no l’han trucat per fer “Packshot” en comptes de dir: “Un bodegó” o la “Imatge de producte”. Llavors vam començar a indagar sobre el seu recorregut per aquesta categoria i vam descobrir que ha fet coses molt bones i moltes. Així que ens trobem amb unes instal·lacions, un equip tècnic i professionals capaços de generar una imatge de qualitat però amb poc públic que sàpiga què és el Packshot o la Imatge de Producte.

Pel que, si tens productes de vendre o tens coneguts que els tinguin. Us recordem que una imatge val més que mil paraules. No subestimis el que un fotògraf pot fer per la teva marca, una bona il·luminació, un bon decorat i molta creativitat, ja que hi ha mil idees per destacar entre la multitud. És millor esperar a aconseguir bones imatges que mostrar-les mal fetes o amb una baixa resolució. Pot donar-li la volta a la teva intenció i ser contraproduent.

Salutacions des del nostre estudi, on també fem Packshot. 😉

contacto